Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

προσκληση σε παιχνιδι. - UPDATE!

Ο μαγικος κοσμος του μπλογκινγκ ειναι μεσα στην εκπληξη!
Δεν ηξερα οτι παιζουν και παιχνιδια οι μπλογκερς.
Πριν απο μερικες μερες η cibus με προκαλεσε να γραψω 10 πραγματα που αγαπω.

Μιας και μεχρι τωρα εχω ζησει το 95% της ζωης μου στην Ελλαδα θα αφιερωσω αυτη τη λιστα σε αγαπημενα πραγματα απο την Ελλαδα.
Δεν τα βαζω σε καποια συγκεκριμενη σειρα.

1.Βολτα απο το σπιτι μου στην Πλατεια Ναυαρινου μεχρι το Μεγαρο Μουσικης αργα το βραδυ ακουγοντας μουσικη.
2.Κρεπα Βαλεντινο (οποιαδηποτε συνταγη!)
3.Ζωη στο πανεπιστημιο (και εκτος) με την Καλυ και την Πεννυ. (μελετη τρωγοντας κρεπες!)
4.Φαγητο στην Αθηνα με τις Μανιτσες. Παντα στα καλυτερα με πηγαινουν!
5.Σκυλαδικο τελευταιας κατηγοριας με την Λατρεια. Παντα στα χειροτερα με πηγαινει! Αχαχα
6.–Τι θα κανουμε σημερα; -Μπανιο στο Χομπο στις 4 γιατι καιγομαι πιο νωρις. –Οκ κανονισε ποιος θα παρει ποιον με τα αυτοκινητα.  Με λιγα λογια, μπανιο στο χομπο με τους φανταστικους μου φιλους (τρωγοντας χομπογλυκακι φυσικα)
7.Συγκατοικηση με μεγαλο αδερφο (3 χρονια φιλοσοφικες συζητησεις για το μελλον! Και για κοστουμια.)
8.Καφε για προβληματισμους (κουτσομπολιο και γκομενικα) με Αγνη, Σταυρουλα, Ιωαννα και Κατερινα.
9.Sushi Party στη Θεσσαλονικη (με ολες τις συνεπειες χαχαχα)
10.Εκδρομες\Σεμιναρια Kendo. Αμετρητες αναμνησεις. Απο κινδυνο να πεθανουμε απο γαγγραινα στο Βολο (θεε μου τι κρυο!) μεχρι βολτες στο Λισσαβωνα. Να μην θυμηθω το ‘πιο πολυ, πιο πολυ, το πουκαμισο μου βγαζω και το σκιζω και φωναζω’...

Cibus καλα καταλαβα; αυτο επρεπε να κανω; τελος; εχω και αλλες υποχρεωσεις;;  :)


UPDATE!


θα ηθελα να δω τι εχουν να γραψουν για το ιδιο παιχνιδι οι:


Vam33 - θα ηθελα να διαβασω κατι σουρεαλιστικο!
Weeman
Ethan Raynolds
La koumbara



7 σχόλια:

  1. μου άρεσαν πολύ αυτά που έγραψες...χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Δραπετης: Γιες! τα καταφερα χοχοχο

    @Ethan: ευχαριστω ευχαριστω. οπως θα παρατηρησες τα πιο πολλα εχουν σχεση με το φαγητο. δεν ακολουθω και πολυ τις συμβουλες που δινεις στο μπλογκ σου χεχε.

    α! θυμηθηκα. πρεπει να προκαλεσω και εγω καποιους στο παιχνιδι ε;
    θα κανω update το ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Απόψε το βράδυ θα το ανεβασω στο blog(Ελπίζω να είμαι και σουρεαλιστικός).Καλησπέρες σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...