Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

ευχαριστω

ευχαριστω για ολα!

αγνη
βαγγελη
βαγια
γιαννη
γκοτση
δημητρη
ελενα
ευα
ευδοκια
θεανω
ιωαννα
καλυψω
κατερινα
μαρια
μικι
πενυ
ρια
σοφια
σπυρο
σταυριαννα
σταυρουλα
ταμακι
χρηστο

τον καθενα σας για πολλους και διαφορετικους λογους....ευχαριστω για ολα.
γιατι αν δεν ειχα γνωρισει εσας, τι βαρετη που θα ηταν η ζωη μου!!!!!

υ.γ. θα εγραφα και αλλα ονοματα...αλλα καλυτερα οχι ε;

τελος εχω κανει τον εξης παρανοϊκο συνειρμο:

αν δεν ειχα γνωρισει την ρια (που πηγαιναμε μαζι αγγλικα...γυμνασιο!!) δεν θα ειχα γνωρισει οοοολη την παρεα, αρα ουτε τον σπυρο.... ο οποιος μου ειπε για το φροντιστηριο ιαπωνικων... οπου η Ταμακι μου ειπε για την υποτροφια!

αρα ενα επιπλεον ευχαριστω στη Ρια!!! Ρια τα σπας (πλεον και κυριολεκτικα! αααχ εκει που εχεις μπλεξει στα γιαννενα! αχαχα)

6 σχόλια:

  1. αν εχω ξεχασει καποιον, στειλτε μεηλ να τον προσθεσω πριν εχουμε καμια παρεξηγηση!! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δεν είχες γνωρίσει εμένα δεν θα σου έγραφα αυτή τη στιγμή comment...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη ανασταση εστω και αργοπορημενα!
    το σαββατοκυριακο ημουν απασχολημενος!!
    ακολουθουν ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...