Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

6 μηνες στην Ιαπωνία. πως εφτασα μεχρι εδω. Β μερος

γυρισα λοιπον στην ελλαδα μετα απο δυο εβδομαδεσ στην ιαπωνια.... μαγεμενος!
ειχα ερωτευτει μια χωρα.

σκεφτηκα λοιπον τι αλλο πρεπει να κανω για να αυξησω τις πιθανοτητες μου να παω παλι μεσω της υποτροφιας;

την ανοιξη του 2006 εκανα αιτηση για πρακτικη στο πλανηταριο της θεσσαλονικης, οπου και δουλεψα το καλοκαιρι (παρα πολυ μου αρεσε να δουλευω εκει) πολυ δημιουργικη δουλεια που εκανα. οποιος παει στο πλανηταριο και δει καποια ταινια, στην αρχη θα δει ενα 15 βιντεο που ειναι ενα εισαγωγικο μαθημα στην αστρονομια, πανω σε αυτο δουλεψα.

την ανοιξη του 2007 εκανα αιτηση για ερασμους...ηθελα να παω στην βαρκελωνη!
τι και αν δεν ηξερα ισπανικα; τι και αν ο καθηγητης που επεβλεπε την πτυχιακη μου δεν ειχε καποιο συνεργατη εκει;; εγω ηθελα να παω στην βαρκελωνη! κινησα λοιπον γη και ουρανο (οκ οχι ακριβως)! εστειλα ημεηλ σε διαφορους καθηγητες εκει για να δω ποιος μπορει να με επιβλεψει, επεισα τους υπευθυνους του ερασμους οτι ολα θα πανε καλα, και να με δεχεται ενας καθηγητης εκει. ε πηγαινε, μας εσκασες! μου ειπανε (περιπου)
σεπτεμβριος του 2007. εφτασα στην βαρκελωνη. εκει που αλλαξε η ζωη μου! (υπερτεραστιο θεμα, το κραταω για αναλυση στο μελλον!)  ευδοκια, μαρια, σοφια (με αλφαβητικη σειρα για να μην παρεξηγηθουμε) σας ευχαριστω!!!!! βαρκελωνη και ξερο ψωμι, σιγουρα θελω να επιστρεψω να μεινω κανα δυο χρονια ακομα.

θα καθομουν αλλο ενα εξαμηνο στην βαρκελωνη αλλα επρεπε να γυρισω στην ελλαδα να μαζεψω τα χαρτια μου και να κανω την αιτηση για την υποτροφια! μπαϊ μπαϊ βαρκελωνη, χελλοου τζαπαν!

γυρισα λοιπον τον μαρτιο του 2008. τον μαϊο εστειλα τα χαρτια μου στην πρεσβεια της Ιαπωνιας στην Αθηνα. μετα απο δυο εβδομαδες με καλεσαν για συνεντευξη και εξετασεις στην πρεσβεια.
περασε ενα καλοκαιρι μες την αγωνια ωσπου τελικα με πηραν τηλεφωνο να μου ανακοινωσουν οτι τον επομενο χρονο θα μπορουσα να παω να ζησω το ονειρο μου (και εδω εχει μεγαλη αναλυση αλλα δεν ειναι της παρουσης)

ετσι λοιπον απο τον σεπτεμβριο του 2008 μεχρι τον σεπτεμβριο του 2009 περιμενα στην ελλαδα (καλα ενας χρονος περιπετεια!) ......

και να'μαι λοιπον στην Οσακα. μετα απο 15 χρονια που ελεγα σε ολους οτι εγω θα παω στην Ιαπωνια, τελικα τα καταφερα και εφτασα μεχρι εδω!

εχω παραλειψει παρα πολλα απο την ολη πορεια μεχρι εδω, αλλα επειδη μιλαμε για πολλα χρονια και πολλες ιστοριες δεν μπορουν να γραφτουν ολα σε ενα ποστ.

ενα τεραστιο ευχαριστω στους φιλους μου στην θεσσαλονικη που ζησαμε μαζι αξεχαστες στιγμες...και φυσικα αλλο ενα τεραστιο ευχαριστω στους φιλους μου απο την καλαματα (που ειναι και πιο παλιοι)


υ.γ. ο mahler76 ειχε ρωτησει σε ενα παμπαλαιο ποστ αν πληρωσα εγω το πανακριβο εισητηριο με το οποιο ηρθα εδω. οχι! η υποτροφια καλυπτει αεροπορικα εισητηρια, διδακτρα, λεφτα καθε μηνα, ιατρικη ασφαλεια, και εναν μαυρο να σου κανει αερα! (...οκ οχι το τελευταιο)

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

11 σχόλια:

  1. χεχεε

    αυτο που θες να πεις; εισαι ο καλυτερος! (αυτο δεν θες να πεις;;)
    λεγεται πολυ απλα με μια λεξη: saiko! 最高

    και εσυ φιλος της ιαπωνικης γλωσσας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω, τέλεια ρε συ. Πραγματικά συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου και περισσότερο για το ότι πέτυχες το όνειρο σου.

    Η Ιαπωνία είναι φανταστική χώρα. Έτσι λένε. Θέλω κι εγώ να πάω. Μου αρέσει η κουλτούρα τους, το φαγητό τους, τα anime τους, η ευγένεια τους και πολλά πολλά άλλα :)

    Παρατήρησα ότι χρησιμοποιείς πολύ συχνά τα "^^" , φαίνεται ότι μένεις Ιαπωνία, χαχαχα. Μπράβο πάντως, γράψε μας πως είναι η καθημερινότητα εκεί, οι τρόποι συνήθειας και πολλά άλλα. Κάντο για χατήρι μου, πολύ θα ήθελα να μάθω πως είναι. :) Αν υπάρχει ήδη κάποιο, στείλε μου link! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω :)

    η ιαπωνια ειναι οντως φανταστικη. δεν εχω λογια.
    σου ευχομαι να ερθεις να τα δεις και με τα δικα σου ματια συντομα!

    σου υποσχομαι οτι την δευτερα θα ετοιμασω ενα ποστ για αυτα που μου ζητησες. απο παρασκευη μεχρι δευτερα πρωι ειμαι ^απασχολημενος!^ χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα αν πλήρωνε και τον μαύρο θα ερχόμουν κι εγώ χαχαχαχαχαχαχαχα.

    καλή σου μέρα τρελό αγόρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικη η ιστορια σου!
    Σου αξιζει ενα μεγαλο Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστω πολυ ephemeron.
    γραφοντας την ιστορια καταλαβα και εγω καλυτερα απο τι περασα για να ερθω μεχρι εδω. επιτυχιες και αποτυχιες...πολλες αποτυχιες χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα,διαβαζα στο site της πρεσβιας για την υποτροφια και με τρομαξε ο ενας χρονος αναμονης που χρειαζεται απο την στιγμη που θα κανεις την αιτηση μεχρι να πας τελικα ιαπωνια(αν φυσικα γινει δεκτη!) και το ξανα κοιταξα στο blog σου και επεσα σε καταθλιψη:P.ξερεις αν γινεται να γινει η αιτηση πριν τελειωσεις το πανεπιστημιο ωστε να γλιτωσεις τον ενα χρονο?ειναι λιγο ακυρο βεβαια αλλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα και βεβαια γινεται να κανεις αιτηση πριν τελειωσεις. αυτο εκανα και εγω αυτο εκαναν και πολλα απο τα παιδια που ηρθαν τελικα στην ιαπωνια με την υποτροφια.
    αρα ενα χρονο πριν τελειωσεις κανεις αιτηση, και με το που τελειωνεις εισαι ετοιμος να φυγεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα! Η ιστορια σου πραγματικά μου έδωσε ελπίδες για το όνειρο μου (να ταξιδέψω και να μείνω στην ιαπωνια) σχετικα με αυτό μπορεις να μου πεις περισσότερα για ολη την διαδικασία που πέρασες στην πρεσβεία; (Εννοώ συνεντεύξεις και εξετάσεις). Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα, εχω να κανω μια ρωτιση (σορρυ για τα ορθογραφικα, αν υπαρχουν). θελω με το που τελειωσω το λυκειο να σπουδασω στην ιαπωνια, δεν ξερω τι να σπουδασω οταν μεγαλωσω, εχετε να πρωτεινετε κατι εσεις ή εναν τροπο για το τι να διαλεξω? ξερετε τι βαθμους πρεπει να βγαλω για να τα καταφερω οστε να μεινω μονιμα εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...