Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

κινεζικη αποτελεσματικοτητα





συνατησα την φιλη μου την Shin (κινεζα) εχτες για φαγητο.

- Πσσσς τι φοβερο κιτρινο χρωμα ειναι αυτο στα νυχια σου! Ετοιμη για κλαμπινγκ.
- Ευχαριστω. Παλια οταν ημουν μικρη, τα ετρωγα τα νυχια μου και δεν μπορουσα να τα βαψω, αλλα τωρα κανενα προβλημα.
- Πως σταματησες να τα τρως...σε ρωταω γιατι με ενδιαφερει.
- My parents punched me one day and i stopped.
- I think I misheard...Did you say they punched you or punished you?
- No, no they punched me.
-......


αααααχαχαχαχαχα
οριστε αν και εγω ειχα φαει καμια μπουνια οταν ημουν μικρος δεν θα τα ετρωγα τωρα.
χτυπηστε τα παιδια σας αφοβα! η φιλη μου και σταματησε να τρωει τα νυχια της και ουτε κανενα κουσουρι της εμεινε.

10 σχόλια:

  1. το ότι είναι κίτρινα τα νύχια της δεν είναι κουσούρι???? Πάντως οι μπουνιές καλά κάνουν. Δες οι Κινέζοι με μπουνιές και μαστίγιο έφτασαν να είναι πρώτοι παντού. Η Ελλάδα χαλαρή έφτασε μόνο στο Δ.Ν.Τ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Υ.Γ: Μαλάκα μου, όμως πόσο τραγικό έτσι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δες κι αυτό

    http://www.guardian.co.uk/books/2011/jan/12/tiger-mother-chinese-parenting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Φαίνεται τέτοιου είδους πρότυπα είχε η μάνα μου που έσπαγε μυγοσκοτώστρες πάνω μου...
    Αμέ-αμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χα-χα!
    Θα ξαναγραψω ενα σχολιο που ειχα γραψει σε πριν καιρο...
    "...θυμαμαι να σπαει τις βεργες επανω μου η σιχαμενη δασκαλα μου στο Δημοτικο! Οσο να με βλεπει να παιζω και να γελαω, τοσο να σπαει τη μια βεργα πισω απ την αλλη επανω μου... μελανιασμενος γυριζα καθε μερα απο το σχολειο... Αυτη δεν ηταν ταξη δημοτικου... ειχε καταντησει "Heavy Leather and S&M" Club..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ξέρεις ότι υπάρχει ο όρος "μαμά-τίγρη"; Και ότι τα πιο συνηθισμένα παραδείγματα είναι αυτά μαμάδων από την (προηγμένη) Ασία;
    Η λογική είναι ότι η μαμά-τίγρης είναι αυστηρή (γιατί θέλει το καλό του παιδιού της), σε αντίθεση με τις γλυκομίλητες και δημοκρατικές δυτικές μαμάδες (που δεν ενδιαφέρονται).
    Το τρομακτικό είναι ότι η φίλη σου φαίνεται να το αποδέχεται ως μέθοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mahler, τα κιτρινα νυχια της ηταν πολυ electro και εγκρινω :)
    αλλα οντως ειναι καπως τραγικο....

    super hero, βγηκα απο τα ρουχα μου με αυτα που διαβασα. δεν ειχα ιδεα

    evia, περιμενουμε ποστ λοιπον: 'οι σπασμενες μυγοσκοτωστρες στην αθωα παιδικη πλατη μου!' χεχεχε.

    ephemeron, το θυμαμαι πολυ καλα αυτο που ειχες γραψει. τελικα τα μερικα παιδια ειναι ανθεκτικα στο ξυλο!

    koumbara, διαβασε παραπανω το λινκ που εβαλε ο souper hero.
    οντως...η φιλη μου φανηκε να το λεει τελειως φυσιολογικα... τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, η βία βέβαια είναι εντελώς απαράδεκτη, αλλά κάπου και οι δυτικοί γονείς το έχουν παρακάνει με τους μη στάξει και μη βρέξει κανακάρηδες που μεγαλώνουν σε μια φούσκα και νομίζουν ότι ο κόσμος γυρνάει γύρω τους.

    Εγώ συμφωνώ ότι τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν την αξία της πειθαρχίας και όχι μόνο "πως να είναι ο εαυτός τους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη παιδιά!(μου αρέσει που μπλέκονται τα κίτρινα νύχια με τις μπουνιές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το είδα το λινκ του gay super hero με μια μικρή καθυστέρηση - δεν μπορούμε από παντού να βλέπουμε τα πάντα.
    Η αλήθεια είναι πως κι εγώ συμφωνώ ότι τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν την αξία της πειθαρχίας και του σεβασμού, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει μέτρο. Το ξύλο δεν ξέρω αν βγήκε από τον παράδεισο, αλλά δεν νομίζω ότι βοηθάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααχαχαχαχα, θεοί οι Κινέζοι γονείς... Θα μεταφέρω τη μέθοδο στους γονείς μου να την εφαρμόσουν με την (26χρονη) αδερφή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...