Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

το blog στη LIFO? :)

αρχικα ο Vam33 ανακαλυψε το blog μου.
στην συνεχεια ηρθε αυτο το post που με συγκινησε παρα πολυ.
και τον ευχαριστω αλλη μια φορα για ολα οσα εγραψε.
αλλα δεν σταματησε εκει :)

εχτες ενας φιλους μου (απο τους καλυτερους μου φιλους) μου εκανε post στο facebook αυτο:

Dimitri i psorokostaina se anagnorise! I lifo proteinei to blog sou!!! edo:
http://www.lifo.gr/blogs/bitsandpieces/21312


μου επεσε το σαγονι! αυτο ηταν κατι που δεν μπορουσα να φανταστω οταν ξεκινησα να γραφω αυτο το blog. 

Vam33 για αλλη μια φορα σε ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου. (γραψε μου την διευθυνση σου και θα σου στειλω το καλυτερο sake! χεχεχε)

:)

6 σχόλια:

  1. Παρακαλώ Δημήτρη.Γράφω στην lifoland τα τελευταία τρία χρόνια και ταυτόχρονα αναδημοσιεύονται τα κείμενα στο blog μου στο blogspot.
    Το ανακάλυψε ο enteka ,δεν ξέρω αν έχεις δει το blog του είναι κορυφαίο http://www.enteka.blogspot.com/
    και το δημοσιεύσε στη στήλη του στη lifo
    Συνέχισε το συναρπαστικό σου ταξίδι.Μένω συντονισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολύ άργησες να αναγνωριστείς!
    Εδώ νέα σου αναγνώστρια (thnx vam33+11)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vam33, το ειδα το μπλογκ του εντεκα! παρα πολυ καλο!!! ξαφνιαστηκα ευχαριστα :)

    ιφιμέδεια: χεχε πολυ μου αρεσε το σχολιο σου. καλως ηρθες λοιπον νεα μου αναγνωστρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πειραζει που ειμαι και μεγαλη φιρμα; πειραζει;
    ε οχι! δεν πειραζει!!

    αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...