Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Kyoto 4 χρονια μετα

σημερα πηγαμε στο Κιοτο με τον Τομ και την Ουλρικε.

Ειχε πεσει τρελη βαρεμαρα στην εστια και ειπαμε να παμε εκδρομουλα. Το Κιοτο απεχει μολις 40λεπτα απο την εστια μας. παρα πολυ βολικο! Ισως ειναι πιο κοντα απο πολλα μερη στην Οσακα. Οσο περναει ο καιρος πολυ χαιρομαι που διαλεξα την Οσακα να σπουδασω Στην ιδια αποσταση περιπου ειναι και το Κομπε και ακομα πιο κοντα ειναι η Ναρα. Πραγμα που σημαινει οτι οποτε χρειαζομαστε μια μικρη αποδραση υπαρχουν παρα πολλα μερη τριγυρω να παμε και να αλλαξουμε παραστασεις.

Σημερα δυστυχως αρχισε να βρεχει με το που φτασαμε στο Κιοτο αλλα οχι παρα πολυ.

Ειχε μια πολυ ωραια μελαγχολια η πολη.

Δημητρης: "Πολυ μου αρεσει το Κιοτο ετσι, μου θυμιζει μεσσαιωνικη Ιαπωνια"

Τομ: "Δεν ξερω, δεν εχω παει" ... ..αγγλικο χιουμορ.... χεχεχε

Αρχικα πηγαμε σε εναν ναο (ξεχασα το ονομα...) παρακολουθησαμε την λειτουργια για αρκετη ωρα. Αυτο που μου αρεσει παρα πολυ στους βουδιστικους ναους ειναι οτι ειναι καπως ανοιχτοι, νιωθεις δηλαδη το "¨εξω". Οσο ημασταν στον ναο νιωθαμε το κρυο που εμπαινε απ'εξω και το φως του ηλιου με την βροχη εδειναν ενα πολυ ωραιο χρωμα στο ναο.

Στην συνεχεια περιπλανηθηκαμε σε ενα γειτονικο δασος/παρκο και μετα επιστρεψαμε στην πολη για να δουμε τα μαγαζια.

Το Κιοτο ειναι τουριστικη πολη. Αυτο βεβαια δεν ειναι απαραιτητα ασχημο. Εχει αμετρητα ωραια μαγαζια με ιαπωνικα αντικειμενα, ωραιες καφετεριες και εστιατορια. Για φαγητο πηγαμε σε ενα παμφθηνο tabehoudai (μπουφε/φαϊ μεχρι σκασμου) με μολις 6.5ευρω.....

πρεπει να σταματησω να πηγαινω σε τετοια μερη θα γινω παλι γουρουνι (και εχω παρει τον ισιο δρομο απο οταν ηρθα στην ιαπωνια, κοντευω παλι τα κανονικα μου κιλα! ενας μηνας ακομα!)

Αφου τελειωσαμε το φαγητο συραμε τις κοιλιες μας μεχρι το σταθμο και επιστρεψαμε. ζζζζ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...