Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

ενας μηνας και κατι

νομιζω πως δεν εφτασα στην ιαπωνια ενα μηνα πριν αλλα οτι εχει περασει ενα απροσδιοριστο χρονικο διαστημα.
ηταν ολα τοσο γρηγορα αυτο το μηνα. η ζωη μου μπηκε σε ταξη σε διαφορους τομεις σχεδον αμεσως. μου θυμιζω τον εαυτο μου οταν ετρεχε και ημουν παραγωγικος στην θεσσαλονικη.
τι θελω να πω...:
καθε μερα ενθουσιαζομαι να πηγαινω στο πανεπιστημιο για τα μαθηματα
ξεκινησα προπονηση Naginata
μου εκανε ενα ιαπωνας προταση να του κανω μαθηματα αγγλικων και μαλλον ξεκιναμε απο την αλλη εβδομαδα
γνωρισα ενα σωρο ανθρωπους, απο ενα σωρο διαφορετικα μερη του κοσμου. αλλαξε τελειως η αντιληψη μου για το πως λειτουργει ο κοσμος.
πηγαινω στο εργαστηριο και σιγα σιγα μου δειχνουν πραγματα που πρεπει να ξερω.

νιωθω ευτυχισμενος. ξυπναω καθε μερα και νιωθω οτι κανω κατι σημαντικο για μενα.
νιωθω τυχερος.

γιαααχουουουουοουου!!!

υ.γ. ακομα δεν εχω παρει φωτογραφικη μηχανη, υπομονη για φωτο. (θα ειμαι εδω για παρα πολυ οποτε μην ανησυχειτε θα δειτε φωτο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...