Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Εξετασεις, ξεναγησεις και νεοι AMIGOS!

Καταραμενη ακριβεια!!! Πρεπει να παρω μηχανη συντομα! μεχρι τοτε θα βολευτουμε με το αϊ φοουν.

Σημερα ηταν η πρωτη μερα που ουσιαστικα ξεκιναγε το προγραμμα μας στην Ιαπωνια. Φτασαμε σχετικα νωρις οποτε συναντησαμε και εναν Ταϋλανδεζο που θα μας βοηθουσε στην ξεναγηση αργοτερα. Πιασαμε την κουβεντα για υπολογιστες και ενας απο εμας τους καινουργιους λεει: Θελω να δω ποσο κανουν οι Μακ στην ιαπωνια. Οποτε του λεω εγω, οσο κανουν και στον υπολοιπο κοσμο, και πεταγεται ο Ταϋλανδεζος και λεει: "oh Dimitris you have a mac? Yeah you seem like a mac guy!" αδερφε μου ακους!? το γραφει στο κουτελο μου, ειμαι φτιαγμενος για να αποκτησω μακ. να με βοηθησεις σε παρακαλω να παρω εγκριση για την δαπανη!
Πρωι πρωι μας μαζεψανε και ειχαμε εξετασεις γραπτα και προφορικα για να δουμε σε πιο τμημα θα μας βαλουν (αρχαριοι, μεσαιοι, προχωρημενοι).
Στην αιθουσα που γραφαμε ηταν μια κοπελα με εκεινη την μουσουλμανικη μαλακια στο κεφαλι.... Ανεξιθρησκεια και μαλακιες....ποσος σκοταδισμος υπαρχει τζιζους! Μου εσπασε τα νευρα και μου χαλασε την διαθεση μονο που την εβλεπα....και καλα κρυβομαι για να μην με βλεπουν οι αντρες και ειχε ενα διαμαντι που λαμποκοπουσε ως πορπη για να συγκρατει την μαντηλα....τελος παντων. Γραψαμε, μας ανακοινωσαν αμεσως τα αποτελεσματα. Απο πεμπτη ξεκιναω στο τμημα των προχωρημενων και ο θεος βοηθος!
Οπως περιμεναμε να ξεκινησουμε την ξεναγηση, μιλαγαμε με εναν αγγλο που τελειωνε τωρα, οποτε μου λεει: πως σε λενε? του λεω Δημητρης. Α! μου λεει, απο την Ελλαδα, επρεπε να το ειχα καταλαβει "you have such a manly beard" αχαχαχαχαχα.

τι καθομαι και γραφω για εξετασεις και μουσουλμανες ενω πρεπει να κανω περιγραφη του campus στο οποιο ημασταν σημερα. Ρε παιδι μου πως λεμε Αριστοτελειο, ε, ναι, αυτο...
τι παρτερι, τι πεζοδρομιο, τι καθαριοτητα, τι εστιατορια!! ΚωλοΑριστοτελειο μου'φαγες τα καλυτερα μου χρονια. Εδω μαλιστα, να χαιρεσαι να εισαι φοιτητης! Πολιτισμικο σοκ σημερα, πολυ μεγαλο. (οταν παρω μηχανη θα δειτε). Σε αυτο το παραδεισενιο καμπους λοιπον θα ειμαι το επομενο εξαμηνο για να κανω την γλωσσα. Στην ξεναγηση του καμπους μας συνοδευσαν και αρκετοι ιαπωνες φοιτητες (μεταπτυχιακοι), παρα πολυ συμπαθητικοι, καταπληκτικο γελιο ο αρχηγος τους (Ναοκι).

Στο τελος επιστρεψαμε σε μια αιθουσα συνεδριασεων για να μας δωσουν μερικες χιλιαδες φωτοτυπιες με πληροφοριες. Και φτανουμε στο κρεσεντο του σημερινου ποστ... Πεντε λεπτα πριν μας αφησουν να φυγουμε, μπαινουν μεσα 3 γιαπωνεζες γυρω στα 60-65...Ηταν οι AMIGOS!! οι αμιγκος λοιπον ειναι μια οργανωση που βοηθαει τους φοιτητες, οργανωνει εκδηλωσεις κτλ κτλ (αυτο το Σ/Κ εχουν καμπινγκ σε ενα βουνο δεν καταλαβα ακριβως).
Οποτε για να μας καλωσορισουν μας εκαναν απο ενα δωρο στον καθενα. Απολαυστε τις φωτο. ΟΝΛΥ ΙΝ ΤΖΑΠΑΝ!











ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΟ "ΜΠΛΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙ"!!!



2 σχόλια:

  1. Σοβαρά τώρα σου έκαναν δώρο απορρυπαντικό ή εγώ δεν κατάλαβα κάτι;;;;;

    Ε, καλά, σεβάσου και εσύ την άλλη που πιστεύει σε κάτι διαφορετικό. Και εσύ πιστεύεις ότι δεν αξίζει καμία θρησκεία κλπ κλπ και δεν σε έχει σκοτώσει ακόμη! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε ναι απορρυπαντικο!!! ρισπεκτ!

    γα-μα-τες οι γιαγιακες!


    οσο για την αλλη...σημερα μου ηρθε στο πανεπιστημιο με ενα κοκκινο μπουρδελι "χετζαπ"...
    αμα αυτη δεν εχει καταλαβει γιατι το φοραει και υποκρινεται οτι κανει καποιου ειδους πνευματικη ασκηση δεν φταιω εγω. χαζομαρα που υπαρχει στον κοσμοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...