Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Θανατικη ποινη

μην παθιαζεστε προωρα, δεν προκειται να κανω καμια βαρυγδουπη αναλυση. απλως θα περιγραψω το σημερινο περιστατικο.

σημερα στο μαθημα ´επικοινωνιας´ χωριστηκαμε σε δυο ομαδες για να κανουμε ντιμπεϊτ με θεμα την θανατικη ποινη. ολοι ασιατες, ο τομ (αγγλος) και εγω.
εγω στην ομαδα υπερ της θανατικης ποινης και ο τομ στην κατα. (οι ασιατες προφανως παντου!)
να μην μακρυγορω, κερδιασαμε εμεις του υπερ. (να τονισω οτι ειμαι αντιθετος, αλλα επρεπε να παθιαστω για την ομαδα μου)
ξαφνιαστηκα απο το αποτελεσμα, διοτι δεν περιμενα νεοι ανθρωποι απο 22 μερχι 27 το 2010 να ψηφιζουν σε ενα ντιμπεϊτ υπερ της θανατικης ποινης....
μετα απο μερικα δευτερολεπτα και κοιταζοντας γυρω μου καταλαβα.

το 85% των συμμετεχοντων προερχονταν απο χωρες οπου υπαρχει ακομα θανατικη ποινη.
κριμα.
ας ελπισουμε οτι αυτο θα αλλαξει στο μελλον. (αν και να πω την αληθεια επηρεαστηκα λιγο απο την ερευνα που εκανα για να εχω επιχειρηματα υπερ της θανατικης ποινης.)

και ως αλλη μις γιουνιβερς να ευχηθω: γουορλντ πις και νο μορ ντεθ πεναλτυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...