Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

προσοχη ακολουθει ρατσιστικο ποστ

δεν νομιζω να θεωρει κανεις οτι ειμαι ρατσιστης. προσπαθω να ειμαι ανοιχτομυαλος αλλα καποια πραγματα δεν μπορεις απλως να τα παραβλεψεις.
θα μου πειτε το δειγμα σου ειναι πολυ μικρο για να κρινεις. οποτε δεν θα κανω γενικευσεις και θα μιλησω μονο για τους αφρικανους που εχω γνωρισει στην ιαπωνια.

ο ενας ειναι αντικοινωνικος, ο αλλος ειναι υπερπερφτουλας, και με τον τελευταιο δεν μπορεις να κανεις μια συζητηση της προκοπης.
ειδικα για τον δευτερο η γυναικειος πληθυσμος της εστιας γκρινιαζει καθε μερα.
δεν με εκνευριζει που εχουν χαλια συμπεριφορα (γιατι πολυ απλα μπορω να μην κανω παρεα μαζι τους) αλλα με εκνευριζει που δεν προσπαθουν να καταλαβουν τι γινεται γυρω τους και στον υπολοιπο κοσμο και να αλλαξουν λιγο για να ενσωματωθουν.
μου την δινει που ερχονται στην ιαπωνια, μια απο τις πιο γαματες χωρες του κοσμου και γκρινιαζουν γιατι δεν ειναι σαν το σπιτι τους! ...

:)

υ.γ. δεν εχω τιποτα με τους εγχρωμους ανθρωπους. το ποστ αυτο αφορα μονο αυτους τους 3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...